sâmbătă, 7 decembrie 2013

nimeni nu se salveaza singur

Caut tot, citesc tot ce imi cade in mana, in fine, aproape tot. Nu pot citi 50 shades of anything..Da, deci nu citesc chiar tot. Am citit acum cateva luni o recenzie care mi s-a parut buna. Ori editorul articolului era prea bun, ori cartea trebuie sa fie a naibii de buna. "Nimeni nu se salveaza singur", o carte a unei italience pe care o mai recomanda  un bestseller. 
Ce titlu simplu si cuprinzator! O poveste de dragoste distrusa din interior de tot ce ne e exterior si contemporan.


Am dat prima pagina cu asteptarile sus in aer si acolo mi-au si ramas pana la pagina 206. O carte aspra, incomod de dura,  si totusi despre iubire. O carte in care nu trece o pagina sa nu gasesti "pula" sau "cacat". Femeia e o italianca prea curajoasa pentru mine. Si o suspectez ca e povestea ei. O poveste de iubire chinuita, murdara si dezamagitoare. Dar o poveste de iubire, asa ca nu mai conteaza epitetele de dupa. Am devorat-o ca pe o Biblie, daca as fi crezut in ceva exterior mie. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu